Spravujeme sociální sítě vašeho podniku prostřednictvím snadné aplikace, abyste se mohli naplno věnovat tomu, co je pro vás nejdůležitější.
Na jedné straně je naše
specialistka na sociální sítě,
která má na starost vaše profily.
Komunikujete přímo v aplikaci Bitez, která vám poskytuje maximální kontrolu v reálném čase. Vše vidíte přehledně a ke všemu se můžete vyjádřit.
Na druhé straně jste vy jako
majitel podniku, který na vše
dohlíží a vidí výsledky.
Každý týden v aplikaci najdete nové příspěvky na následujících sedm dní. Stačí je schválit k publikaci nebo přidat své připomínky.
Chci začít
Konec e-mailům a nespočtu zpráv v chatovacích aplikacích. S marketingovou specialistkou komunikujete přímo v aplikaci a zadáváte tak úkoly snadno a rychle.
Chci začít
Všechny naplánované příspěvky můžete schválit jedním kliknutím, nebo poslat marketingové specialistce zpětnou vazbu k úpravám.
Chci začít
Aplikace slouží jako úložiště fotek a videí, které pro vás pořídíme. Vždy je máte po ruce, takže je nemusíte nikde hledat.
Chci začít
Víme, že čas je v gastru klíčový. Stačí nám dát vědět a my vám ukážeme, jak efektivně řídit marketing bez zbytečných zdržení.
Vyberte si balíček který vám vyhovuje a pustíme se do toho.
Na kolik to vyjde?Zašleme vám přístupy do aplikace, ve které se spojíte se specialistkou.
Prohlédnout demoV momentě kdy si plácnete s naším obchdoném zástupcem, dáme věci do pohybu. Proces odbavení trvá v běžných případech jeden týden, ve kterém nastavujeme sociální sítě, připravujeme grafiku a připravíme u vás fotky a videa. První příspěvky začneme publikovat na začátku druhého týdne spolupráce. Pokud však potřebujete komunikovat dříve, dokážeme připravit grafické stories a posty již třetí den.
Začátek spolupráce je velmi jednoduchý. Jako první se s naším obchodním zástupcem dohodnetene na vybraném balíčku. Poté od nás dostanete přístupy do aplikace, kde se vás ujme naše marketingová specialistka. S ní se od prvního dne pustíte do základního nastavení vašich sociálních sítí, vyžádá si od vás loga a další grafiku podle kterých připraví grafickou identitu a domluví s vámi termín focení. Do 48 hodin po návštěvě fotografa vám poté zašle první sadu příspěvků k publikaci.
Podle frekvence, která je uvedena ve vašem plánu, za vámi po předchozí dohodě dorazí do vaší provozovny fotograf. Během hodiny až dvou u vás nafotí a natočí potřebné materiály, které budou sloužit k publikaci. Počet fotek není omezen a budou vám dány k dispozici i pro další účely. Od vás budeme potřebovat perfektně připravené vše, co se bude fotit a nedocházelo tak ke zbytečným časovým prodlevám.
Po zahájení spolupráce dostanete přidělenou svou vlastní projektovou asistentku. Společně s ní si poté pomocí projektové aplikace předáte veškeré přístupy, podklady a další materiály. V aplikace na vás bude čekat jednoduchý onboarding s akčními kroky, které je potřeba splnit a díky kterým nám předáte přístupy. Důležité je, abyste věděli, kdo vaše stránky založil nebo je případně spravuje, měli potřebná hesla a registrační e-maily. Pokud je nemáte nebo se do účtů nemůžete dostat, vaše asistentka s vámi naplánuje další individuální postup.
Komunikovat budeme pomocí přehledné aplikace, kterou si můžete stáhnout do počítače, telefonu nebo ipadu. Všechny úkoly nám budete zadávat skrze ni. Umožní vám také komunikovat s vaší asistentkou, schvalovat výstupy nebo nahrávat data. Na začátku vám pošleme jednoduchý manuál k obsluze a nastavíme přístupy i pro více uživatelů.
Neuvidíme. Máme přístup pouze do profilů vaší restaurace. Do vašeho osobního profilu nám přístup nedáváte a my se do něj nemůžeme nijak dostat. Vaše soukromé zprávy tak jsou v maximálním bezpečí.