Víme, že provozování gastro podniku není jednoduché. Nabízíme vám však podmínky, které nezatíží váš rozpočet.
Kvalitní obsah bez starostí pro běžný provoz vašeho podniku.
1 890 Kč
/ týdně bez DPH
Mám zájem
Doporučené množství obsahu pro získávání nových hostů.
2 390 Kč
/ týdně bez DPH
Mám zájem
Maximální vytěžení marketingových kanálů pro náročné podniky.
3 890 Kč
/ týdně bez DPH
Mám zájem
Potřebujete začít rychle komunikovat na sítích? Sociální sítě vašeho podniku rozhýbeme během sedmí dní.
Vyberete si balíček, přihlásíte se do aplikace a můžete Můžete se začít komunikovat s marketingovou specialistkou.
Předáme si přístupy k vašim sociálním sítím, uskutečníme focení a navrhneme grafickou identitu.
Vytvoříme obsah a od druhého týdne začínáme plně komunikovat na vašich sociálních sítích.
V momentě kdy si plácnete s naším obchdoném zástupcem, dáme věci do pohybu. Proces odbavení trvá v běžných případech jeden týden, ve kterém nastavujeme sociální sítě, připravujeme grafiku a připravíme u vás fotky a videa. První příspěvky začneme publikovat na začátku druhého týdne spolupráce. Pokud však potřebujete komunikovat dříve, dokážeme připravit grafické stories a posty již třetí den.
Začátek spolupráce je velmi jednoduchý. Jako první se s naším obchodním zástupcem dohodnetene na vybraném balíčku. Poté od nás dostanete přístupy do aplikace, kde se vás ujme naše marketingová specialistka. S ní se od prvního dne pustíte do základního nastavení vašich sociálních sítí, vyžádá si od vás loga a další grafiku podle kterých připraví grafickou identitu a domluví s vámi termín focení. Do 48 hodin po návštěvě fotografa vám poté zašle první sadu příspěvků k publikaci.
Podle frekvence, která je uvedena ve vašem plánu, za vámi po předchozí dohodě dorazí do vaší provozovny fotograf. Během hodiny až dvou u vás nafotí a natočí potřebné materiály, které budou sloužit k publikaci. Počet fotek není omezen a budou vám dány k dispozici i pro další účely. Od vás budeme potřebovat perfektně připravené vše, co se bude fotit a nedocházelo tak ke zbytečným časovým prodlevám.
Po zahájení spolupráce dostanete přidělenou svou vlastní projektovou asistentku. Společně s ní si poté pomocí projektové aplikace předáte veškeré přístupy, podklady a další materiály. V aplikace na vás bude čekat jednoduchý onboarding s akčními kroky, které je potřeba splnit a díky kterým nám předáte přístupy. Důležité je, abyste věděli, kdo vaše stránky založil nebo je případně spravuje, měli potřebná hesla a registrační e-maily. Pokud je nemáte nebo se do účtů nemůžete dostat, vaše asistentka s vámi naplánuje další individuální postup.
Komunikovat budeme pomocí přehledné aplikace, kterou si můžete stáhnout do počítače, telefonu nebo ipadu. Všechny úkoly nám budete zadávat skrze ni. Umožní vám také komunikovat s vaší asistentkou, schvalovat výstupy nebo nahrávat data. Na začátku vám pošleme jednoduchý manuál k obsluze a nastavíme přístupy i pro více uživatelů.
Neuvidíme. Máme přístup pouze do profilů vaší restaurace. Do vašeho osobního profilu nám přístup nedáváte a my se do něj nemůžeme nijak dostat. Vaše soukromé zprávy tak jsou v maximálním bezpečí.